درمان پاروویروس سگ در اصفهان

بیماری حیوانات خانگی از جمله بیماری‌هایی است که باید به موقع و به صورت درست به آنها رسیدگی شود، تا برای حیوان خانگی شما ما مشکلی پیش نیاید.

درمان پاروویروس سگ در اصفهان در مجموعه ما به صورت کاملا تخصصی و علمی مورد بررسی و پژوهش قرار می گیرد.

قطعاً داشتن یک حیوان خانگی بسیار لذت بخش و مفرح می باشد اما باید بدانید که برای نگهداری از حیوانات خانگی خود به چه مواردی باید توجه کنید. مجموعه ما به شما کمک می کند تا بتوانید حیوانات خانگی خود را در کمال سلامت و صحت نگهداری کرده و از آنها مراقبت کنید.

درمان پاروویروس سگ در اصفهان زیر نظر بهترین دامپزشکان انجام میشود.

پاروویروس سگ یکی از بیماری هایی است که سگها به آن مبتلا می شود. این بیماری یکی از خطرناک ترین بیماری هایی است که منجر به مرگ در حیوان خانگی شما می گردد.

همانطور که گفته شد این ویروس یک روزه بسیار کشنده و مرگبار میباشد. در واقع این ویروس با درگیری کردن سگهای توی و جوان یک عفونت پا ویروسی را در بدن حیوان بوجود می آورد. جالب است بدانید که این ویروس به آسیب زدن به سلولهای سالم و جلوگیری از تولید سلول‌های جدید و سالم باعث می شود تا فرایند جذب در روده دچار اختلال گردد.

نتیجه این اختلال اسهال سگ می‌باشد.

در صورت وجود این عفونت و اختلال در بدن حیوان خانگی شما منجر به عفونت هایی در بدن شما نیز می گردد. مجموعه ما با در اختیار گذاشتن تمام نکات ایمنی به شما کمک می کند تا حیوان خانگی خود را سالم تر و و پر انرژی تر پرورش دهید.

اگر شما به هم اطلاعاتی راجع به درمان پاروا ویروس سگ نیازمند هستین حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

تاریخچه  درمان پاروویروس سگ در اصفهان

در این قسمت از مقاله سعی داریم تا شما را با تاریخچه درمان پاروویروس سگ در اصفهان آشنا کنیم.

بیماری پاروویروس سگ در واقع به اسهال خونی معروف است که سگ های جوان بیشتر به آن مبتلا می شوند.

این ویروس با درگیر کردن روده های سگ و همچنین مغز استخوان سگ ها باعث می‌شود تا اسهال و استفراغ و همچنین کاهش توانایی سیستم بدن سگ در مقابل عفونت می گردد.برای آنکه حیوان خانگی شما کمتر در معرض عفونت های مختلف قرار گیرد با مراجعه به کلینیک ما، از روش های درمان آن مطلع شوید.

اگر شما دارای حیوان خانگی هستید و حیوان خانگی شما سگ است باید بدانید که این بیماری در سگهای بالغ کمتر دیده می شود پس باید مراقب توله های خود باشید.

اما اکر به هر دلیلی حیوان شما به درمان پاروویروس سگ در اصفهان نیاز داشت

مجموعه بزرگ و توانمند ما زیر نظر کادری متخصص در محیطی بهداشتی وآرام و تجهیزات پیشرفته در خدمت همشهریان عزیز میباشد.  همانطور که می دانید سگ ها دارای نژادهای مختلفی هستند اما نژاد های دوبرمن و روتوایلر از نژادهای دیگر حساس تر به این بیماری می باشد پس حتما مراقب اینگونه نژادها باشید و واکسیناسیون این گونه نژاد ها  را فراموش نکنید.

در این نژاد هایی که نسبت به ویروس پاروویروس حساس هستند انجام سه دوز واکسن بسیار مهم و ضروری می باشد. در نژادهای دیگر این حساسیت کمتر می باشد و انجام ۲ دوز واکسن نیز کافی است.

همانطور که گفته شد  پاروویروس به سلولهای سالم در بدن سگ باعث جلوگیری از تشکیل سلول‌های جدید می گردد و همچنین این ویروس باعث از بین رفتن سلول های جذب کننده در روده می گردد و در نتیجه باعث عدم جذب مواد غذایی در روده می شود.

ادامه پیدا کردن این روند باعث می‌شود که مواد غذایی در بدن سگ جذب نشوند و همچنین این امر سبب ضعیف تر شدن سگ و عفونت در روده میشود. این عفونت منجر به اسهال خونی می گردد.

جالب است بدانید این ویروس باعث عفونت روده و همچنین باعث اختلال در مغز استخوان می گردد.در واقع مغز استخوان محل ساخت گلبول های قرمز و سفید هستند که تخریب آن باعث از بین رفتن این گلبولهای سفید میشود.

همانطور که میدانید گلبول های سفید وظیفه دفاع از سیستم ایمنی بدن را برعهده دارد با کم شدن گلبولهای سفید سیستم دفاعی بدن سگ کمتر شده و در معرض هر گونه بیماری و آسیبی قرار می گیرد.

با به وجود آمدن این عفونت در بدن سگ شما روز به روز حیوان خانگی شما لاغر تر و کم جثه تر میشود.

این عفونت مهلک  و بسیار بد از طریق لیسیدن و یا حتی بو کردن یا خوردن فضولات که با این ویروس در تماس باشد می تواند انتقال پیدا کند. پس از انتقال پیدا کردن و وارد شدن به دهان حیوان خانگی سریع شروع به رشد و تکثیر می‌کند.

تمام بیماریهای حیوانات از جمله درمان پاروویروس سگ در اصفهان در مجموعه ما انجام میشود.

طبق تحقیقات دانشمندان که در هر قاشق چای خوری که از مدفوع سگ بررسی شده حدوداً یک میلیون ویروس وجود دارد. جالب است بدانید که این ویروس در در محیط بیرون بدن سگ نیز بسیار مقاوم می باشد و حتی تا حدود شش ماه نیز می تواند زنده بماند. این ویروس به جان سخت ترین ویروس حیوانات خانگی معروف است چرا که اگر در خاک باشد باید تمام گیاهان را از بین برد.

اما برای از بین این ویروس راهکارهای مختلفی وجود دارد که در مجموعه ما تمام راهکارها را برای دارندگان صاحب به سگ و یا حیوانات خانگی کاملا توضیح خواهیم داد.

اگر شما حیوان خانگی دارید که مبتلا به این ویروس است  باید برای از بین بردن این ویروس در منزل خود تمام خانه را با آب بشویید و از محلول وایتکس که با درصد ۱ به ۲۰ ساخته شده است استفاده کنید تا محیط را با این کار ضدعفونی کنید.

از دیگر مواردی که برای از بین بردن این ویروس استفاده می شود نور مستقیم خورشید است. شما می توانید تمام وسایل خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید تا این ویروس از بین برود.

نتیجه گیری

مجموعه ما با سالها سابقه‌ای که داشته است می تواند به درمان پاروویروس در اصفهان پرداخته و بهترین یاری را در زمینه نگهداری از حیوانات خانگی خود از جمله سگ به شما برساند. در مجموعه ما تمام خدمات از جمله  مراقبتهای پزشکی ،تیمار و غیره انجام می گردد و شما میتوانید با خیال راحت حیوان خانگی خود را به ما بسپارید.

جالب است بدانید که معمولاً توله سگ ها با سر کشیدن و جستجو کردن در خاک آلوده دچار این بیماری می گردد. به همین علت می باشد که در بسیاری از کشورها دستشویی کردن حیوانات و مدفوع آنها در پارک ها و مکان های عمومی قدغن و دارای جریمه می باشد.

برخی از پرورشگاه هایی که برای سگ ها وجود دارند از عدم نظارت برخوردار می باشد. در واقع دراین پرورشگاه ها

واکسیناسیون به صورت مکرر و مداوم صورت نمی‌گیرد و اکثراً حیوانات را بدون واکسن نگهداری میکنند.

اما مجموعه ما به موارد قانونی و اخلاقی خود بسیار پایبند می باشد به صورتی که برای ما واکسیناسیون حیوانات نکته ای بسیار قابل توجه و مهم است.

اگر شما ما علاقه مند به خریدن حیوان هایی هستید که در پرورشگاه قرار دارند باید به نکاتی توجه فرمایید. از جمله مهمترین نکات این است که حیوان باید حتماً واکسیناسیون شده باشد چرا که واکسیناسیون باعث بالا رفتن سطح ایمنی بدن سگ می گردد.

اگر شما دارای حیوان خانگی هستید باید بدانید که علائم این ویروس بین ۴ یا ۱۴ روز نمایان می شود.اگر در حیوان خود بی حالی، کز کردن و یا حتی تب و از بین رفتن اشتها را مشاهده کردید حتماً به مجموعه ما مراجعه کنید تا ما با اقدامات اولیه بتوانیم این بیماری را کنترل و درمان کنیم.

باید بدانید که بعد از این علائم حیوان شما دچار استفراغ و یا اسهال با رگ های خونی می شود که در این مرحله شما باید حیوان خود را به نزد دامپزشکی معتبر و خوب ببرید. مجموعه ما با سال‌ها تجربه و متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کنند به حیوان شما کمک می کنند تا زودتر بهبود یابند. برای اطلاع از خدمات مجموعه ما و درمان پاروویروس سگ در اصفهان می توانید با شماره‌های ذکر شده تماس حاصل فرمایید یا به مجموعه ما مراجعه کرده و به صورت حضوری از خدمات ما بهره مند شوید.

کلینیک دامپزشکی کالج با معرفی و فروش تخصصی انواع : محصولات گربه های خانگی ، محصولات پرندگان زینتی ، محصولات سگ های خانگی ، انواع محصولات جوندگان ، انواع محصولات آبزیان و سایر حیوانات خانگی می کوشد تا نیاز شما مشتریان گرامی را در امر پت شاپ در اصفهان ، بهترین پت شاپ در اصفهان ، کلینیک دامپزشکی در اصفهان ، دامپزشک در اصفهان ، بهترین دامپزشک در اصفهان ، بهترین کلینیک دامپزشکی در اصفهان ، جراحی حیوانات در اصفهان ، بهترین جراح حیوانات در اصفهان ، عقیم سازی گربه در اصفهان ، عقیم سازی سگ در اصفهان و درمان پارو ویروس سگ در اصفهان یاری نماید.

Service Type
Provider نام
درمان پاروویروس سگ در اصفهان,
ایران ,اصفهان,